Friss hírek 2009 -ben

• 2009.12.27.
  • Minden kedves horgásztársnak kellemes ünnepeket kívánunk!
  • 2010. évi jegyárak az alábbi dokumentumban olvashatóak.
  • 2009.12.03.
  • A Pándzsa rehabilitációs munkáit megelőző helyszínbejárás jegyzőkönyve a hivatkozott dokumentumban olvasható.
  • 2009.11.19.
  • A Pándzsa rehabilitáció kezdeteként az első munkagép megérkezett a patak torkolatához.
  • Értesítjük a Tisztelt horgásztársakat, hogy az őszi telepítés utáni két hetes horgászati tilalom 2009. november 26 -án 24:00 órakor ér véget.
  • 2009.11.13.
  • 2009 évi őszi telepítést nov. 11.-én megkezdtük, telepítés követően 2 hét általános horgászati tilalom van érvényben. Erről a vízparton kihelyezett tájékoztatókon értesítettük tagjainkat. Ezzel egyidejűleg horgászaink részvételével éjszakai ellenőrzéseket végzünk.
    Kihelyezésre került :
    Ponty 3 nyaras 9200 kg
    Csuka 3 nyaras 302 kg
    Csuka 2 nyaras 280 kg
    Aranykárász 1 nyaras 210 kg
  • 2009.10.30.
  • Egyesületünk október 29 -én 210 kilogramm 10-15 dekagramm súlyu őshonos ARANYKÁRÁSZT (carassius-carassius) telepítettünk két telepítési helyre.Az őszi nagy telepítésről rövidesen üzenetet küldünk.
  • 2009.10.28.
  • Horgászegyesületünk tájékoztatja tagjait és támogatóit, hogy a 2008. évi adóbevallások soráni 1 %-os felajánlásokból számlánkra 264410.- forint adomány folyt be. A pénzösszeget hagyományainknak megfelelően a gyermek és ifjúsági horgásztagjaink - 16 fő - balatongyöröki egy hetes táboroztatására, valamint ifjúsagi és gyermeknapi versenyeink dijazására fordítottuk.
    Egyesületünk elnöksége és vezetősége ez úton is köszönetét fejezi ki támogatóinknak.
  • Október 19 -én 302 kilogramm csukát telepítettünk négy helyen arányosan elosztva. A méretüket tekintve az átlag 20 és 30 centiméter között változott, de akadt köztük jónéhány igazi méretes példány is.
    Az őszi nagy telepítésre várhatóan október végén, november elején kerül sor, amiről közleményt adunk ki.
  • 2009.10.09.
  • A vízügytől kapott információ szerint 2009. évben nem kezdik meg a Helbényi zsilip korszerűsítését. Őszi telepítésünket ezért nem akadályozza. A halasítást október végén, november első heteiben végezzük el. A telepítések pontos időpontját - lehalászás és a időjárás függvényében -hirdetések kihelyezésével tudatjuk.
    Várjuk horgászaink jelentkezését a telepítés utáni halőrzésre.
  • 2009.09.27.
  • A szeptember 24 -én megtörtént az elkorrodált halrács pótlása, a Patkó vízterületén.
  • 2009.09.18.
  • A Patkó és a Marcal-tó vízterületéhez vezető utakat önkormányzati segítséggel rendbe tetettük, így megközelítése esős időben sem okoz problémát horgászaink részére.
  • Őszi telepítésünket bizonytalanná teheti a Helbényi zsilip felújítási munkáinak ez évi ütemezése. A munkálatok meder elzárással járnak. Így a téli vízfolyatás nem biztosított. A téli oxigén hiányos állapotnál emiatt nagyobb a halpusztulás lehetősége. A kivitelezési munkák ütemezése október közepére pontosítható, őszi haltelepitésünk is ennek függvénye.
  • 2009.07.29.
  • Augusztus 3 – 7 közötti napokban a ÉDUKÖVIZIG speciális vízi munkagépe dolgozott vízterületünkön.
  • Egyesületünk részt vesz a magyarországi vízfolyások, állóvizek és felszín alatti vizek gazdasági tervezésére létrehozott projektben. A kapcsolódó információk az alábbi dokumentumban olvashatóak.
  • 2009.07.09.
  • A gyermekek körében aratott sikerre való tekintettel, valamint a szülők kérésének helyt adva, egyesületünk ismételten megszervezi gyermek/ifjúsági horgásztáborát.
    A táborozás időpontja:
    2009. augusztus 3 - 7.
    A részvétel feltételei az előző táborával megegyeznek. Részletes információk májusban közzétett dokumentumban
  • 2009.07.02.
  • Táborozás 2009. Az esős időjárás elmúltával június 30-án folytatódott a Merkur tavon és környékén az egyesület legifjabb horgászainak önfeledt táborozása. Látogatásomkor szorgalmasan folyt a horgászat, a felügyelők folyamatosan kötötték a horgokat, bogozták a gubancolódó szerelékeket. A hangulat mondhatni kitűnő volt. Aki már a sokadik kiló halát mérlegeltette különösen jól érezte magát. De az sem szomorkodott, akinek kisebb keszegek jutottak. Ottlétemkor két kitűnő fogást sikerült lencsevégre kapnom, a fotóalbumban ezek is megtekinthetőek. Gratulálunk a sikeres ifjú horgászainknak. HI
    A táborozás alatt született fogási eredmények az alábbi táblázatban olvashatóak. Úgy gondolom sok felnőtt horgásztárs megirigyelheti az eredményeket.
  • 2009.06.15.
  • 2009. június 14 -én került megrendezésre egyesületünk felnőtt háziversenye. Részletes információk az alábbi dokumentumban olvashatók.
    A versenyen készült képeket az alábbi dokumentum tartalmazza.
  • 2009.06.11.
  • MERKUR-tó horgászrendje

Nyári szünidőben egyesületünk ifjúsági és gyermek horgászai részére horászati lehetőséget biztosítunk a MERKUR-tavon
    A tó nyitvatartási ideje július 4 - augusztus 22 -e között minden szombaton 08:00 - 18:00 óráig és vasárnap 08:00 - 13:00 óráig.
    Ezen időszakok alatt egyesület szakmai felügyeletet, és a horgászrend betartását biztosítja.
    Gyermekkorú horgászok kötelező szülői felügyeletét egyesületünk nem vállalja fel.
    A megfogott halakat gyűrűs haltartószákban kell tartani, a horgászat befejezését követően mérlegelésre majd visszaengedésre kerülnek.
    Egyesületünk részéről megbízott sporttársak szakmai segítséget nyújtanak a szerelék összeállításához, elkészítéséhez.
    Horgászni a Országos és a Házi horgászrendben meghatározottak szerint lehet.

Győr, 2009-06-11
    VEZETŐSÉG

• 2009.06.02.
  • Május 31 –én kissé zord időjárás mellet került megrendezésre egyesületünk közreműködésével a Merkur tavon, a Sporthorgászok Győr-Moson-Sopron Megyei Szövetsége által rendezett, Gyemeknapi horgászverseny. A versenyre 34 ifjú horgászpalánta nevezett. A kellemetlen időjárás befolyásolta a halak kapó kedvét, de azért a versenyzők többsége fogott valamilyen méretű halat, vagy halacskát. Korcsoportonként az első három helyezett értékesebb, a helyezést el nem ért versenyzők kisebb értékű horgászfelszerelést kaptak ajándékba. Lejegyezte HI.
    Verseny képek
  • 2009.05.27.
  • Értesítjük horgászegyesületünk tagjait, hogy hagyományainknak megfelelően éves felnőtt házi horgászversenyünket 2009. június 14 -én tartjuk meg a Gátőr kanyarban. Regisztráció, és a helyek sorsolása 06:00 órától a helyszínen.

A verseny időtartama 3 óra
    Kezdési időpont 07:00 óra
    Eredményhirdetés és díjkiosztás a helyszínen

• 2009.05.07.
  • Gyermeknapi horgászverseny: 2009. május 31. Bővebb információk az alábbi dokumentumban.
  • Nyári horgásztábor. Egyesületünk az idei nyáron is megrendezi napközis rendszerű horgásztáborát. Bővebb indformációk az alábbi dokumentumban
  • 2009.05.03.
  • 2009. április 28 -án Nagy Róbert horgásztársunk 23 kg -os harcsa fogásnak örvendezhetett. A fogás igazolólapja.
  • 2009.04.27.
  • Április 27.-én 550 kilogramm 20-25 centiméter nagyságú dunai keszeget telepítettünk.
  • Egyesületünk nagy érdeklődés mellett rendezte meg a hagyományos évadnyitó gyermek és ifjúsági horgászversenyét. A gyermek korosztályban 41, az ifjúsági korosztályban 13 versenyző nevezett. A Merkúr tavon a halak most kivételesen nem voltak nagy kapó kedvükben, de így is 24 gyermeknek sikerült valamilyen méretű halat fogni. A legeredményesebb Tóth Tímeát (4750 gramm), Turner Artúrt (4400 gramm) és Csanaki Bálintot (3250 gramm) egyesületünk serleggel és választható horgászfelszereléssel, további hét helyezettet horgászfelszereléssel díjazta. A résztvevőket kisebb értékű, de hasznos horgászcikkekkel és szponzoraink által felajánlott tárgyakkal jutalmaztuk. Az ifjúsági kategóriában 13 fő nevezett, ők a Marcal-tavon mérték össze tudásukat. A halaknak itt sem volt nagy kapókedvük. Az első helyezett Ambrus Dávid 1340, a második Baruta Richárd 370, a harmadik Timár Gergely 310 gramm halat fogott. Őket egyesületünk serleggel és tárgyjutalommal díjazta. A negyedik helyezett vigaszdíjként horgászfelszerelést kapott.
    Lejegyezte: HI.
  • 2009.04.20.
  • 2009. február 10-én Petz Zsolt horgásztársunk 13,12 kg -os süllő fogásnak örvendezhetett. A fogás igazolólapja.
  • 2009.04.10.
  • Tájékoztatjuk horgásztársaikat, hogy évadnyitó gyermek és ifjúsági horgászversenyünk 2009. április 26.-án 08:00 kezdőidőponttal kerül megrendezésre a Merkur tavon és az alsó vízterület Tyúktelepi-zsilip és Patkó közötti szakaszán. Várjuk az ifjú horgásztársakat és szüleiket.
  • Értesítjük tagjainkat, hogy a Győr-Moson-Sopron megyei Mezőgazdasági és Földműlelésügyi Hivatal Vadászati és Halászati Osztálya 2009. évre a pontyfogási tilalomra vonatkozóan a fajlagos tilalmi felmentést vízterületeinkre megadta. Más halfajokra az országos horgászrend szerinti tilalmi időszakok érvényesek.
  • Március 12 -én a már jelzett 1580 kilogramm egynyaras ponty kihelyezése megtörtént. 450 kilogramm az alsó vízbe, a többit két részre osztva a Helbényi zsilipnél, és a gyirmóti nádas háznál helyeztük vízbe. Szép állományt kaptunk, vigyázzunk rájuk.
  • Egyesületünk együttműködési megállapodást kötött a ménfőcsanaki Szent István Polgárőr Egyesülettel. A jövőben ők is ellenőrzéseket fognak végrehajtani az egyesület vízterületein. Az ellenőrzést végző személyek egyesületünk megbízólevelével lettek ellátva, ebből következik, hogy egyesületi alapszabályunknak megfelelően, ellenőrzési tevékenységüket minden egyesületi tagunk köteles eltűrni. Kérjük együttműködő magatartásukkal segítsék hatékony halőrzési munkájukat.
  • Március 31-én, halgazdálkodási üzemtervünknek megfelelően, 4000 kilogramm háromnyaras pontyot helyeztünk ki vízterületünkre. Elosztása az alábbiak szerint történt: 1000 kilogramm az alsó vízbe, a többi háromfelé osztva a már szokásos telepítési helyeken került kihelyezésre.
  • Április első napján indult az Energo-team kupa versenysorozata. Ennek egyik helyszíne egyesületünk Patkó vízterülete. A versenysorozat augusztus első hetében ér véget. Kérjük a sporttársakat, hogy a kupa helyszíne felől érdeklődő vendégeinknek adjanak meg minden segítséget, tájékoztatás. Segítségüket előre is megköszönjük.
  • 2009.03.27.
  • 2009. április 25 -én kétfordulós horgászverseny kerül megrendezésre az egyesület Alsóvíz területén. Részletes információk az alábbi dokumentumban.
  • Vízügyi munkák a Marcal-tavon. A Pándzsa patak revitalizációja érinti a Holt-Marcalt, Marcal-tavat. Jelenlegi ismereteink alapján a következő kivitelézési munkákról tájékoztatjuk tagságunkat: A munkálatokra pályázati forrásokból 1 milliárd forintot biztositanak. Várhatóan május hónapban megkezdődik a munkavégzés. A következő munkálatok érintik az egyesületünk kezelésében lévő vízterületet: - Nagy-Pándzsa mederrendezésére
    - Marcal-tó szakaszos iszapkotrására
    - Helbényi zsilip rekonstrukciójára
    - Nagy-Pándzsa győri belterületi szakaszán duzzasztó és vízkivételi zsilip építésére a Natura 2000 terület részére.
    Pándzsa patakon a Pápai út mentén hallépcső kerül kialakításra, fenék küszöb kerül kiépítésre. Ez vízszint növekedést jelent, mely jobb horgászati lehetőséget biztosít számunkra. Helbényi zsilip átépítése, Pándzsa torkolat mederrendezése meder kotrási munkálatokat igényel a Marcal-tavon. Marcal-tó rendbe tételére kiviteli tervdokumentációt készíttet az önkormányzat 6 millió forint értékben. A munka elvégzése 2009 -ben fog megtörténni. Ezt követően kerülhet sor a Marcal-tavi rekonstrukció teljeskörü elvégzésére. Sándor András elnök
  • 2009.03.05.
  • Egyesületünk vízterületén március 12 -én ponty telepítés történik. Kihelyezésre kerül 1580 kg 2 nyaras pontyivadék (kb. 13000 db).
  • Egyesületek fogási eredményei a 2008. évi szezonban.
  • 2009.02.26.
  • Egyesületünk PATKÓ vízterületén 2009.április 1 -től, 2009.augusztus 31.-ig az ENERGOTEAM KUPA keretei között horgászversenyt tartunk. A részvétel szabályait a SPORT TV horgász műsorában, és Tanyaházunkban lehet megismerni. Versenykategoriák: egyéni, családi, női, ifjúsági, gyermek. Várjuk egyesületünk tagjainak jelentkezését is.
  • 2009.01.22.
  • 2008. október 25-én Gulyás Gábor horgásztársunk 6,58 kg -os CSUKA fogásnak örvendezhetett. A fogás igazolólapja.
  • 2009.01.12.
  • Értesítjük a Tisztelt horgásztársakat, hogy az APEH tájékoztatása alapján a 2008. évben 1% -os felajánlások eredményeként egyesületünk adószámára 399.999.- Ft összeg folyt be. Kérjük, hogy a 2008 -as SZJA bevallásuk elkészítése során is támogasák 1% -os felajánlásaikkal egyesületünket.
  • 2009.01.05.
  • Az egyesületi hírlevél 2009. januárban jelenik meg. A horgászjegy kiváltásához szükséges csekk a hírlevéllel kerül postázásra. Az újság megjelenése előtt a csekket az egyesületi irodában vehetik át a horgásztársak.
  • Egyesületi tagdíj, és területi jegyek árai az alábbi dokumentumban ovashatóak: 2009. évi jegyárak

Fogásokban gazdag, Boldog Új Esztendőt kíván minden kedves horgásztársnak az egyesület vezetősége.