A 2003. év hír archívuma

• 2003.12.29.
  • Őszi haltelepítés 2003.11.11. (képriport) -- Archiválása megtörtént. Képanyag az egyesületi irodában elérhető.
  • 2003.11.18.
  • A mai napon ( 2003.11.18 -án ) az őszi telepítés részeként 63 mázsa kárász telepítése történt meg az egyesület vízterületén.
  • 2003.11.05.
  • Tisztelt Horgásztársak ! Ezúton értesítjük önöket, hogy egyesületünk november 11-én halasítást végez. Emiatt november 11-én 00:00 órától november 25-én 24:00 óráig ÁLTALÁNOS HORGÁSZATI TILALOM lép életbe az egyesület kezelésében lévő vízterületen. A tilalmi idő végeztével a horgászat az egyesületi horgászrend szabályai szerint engedélyezett.
  • Azok a horgásztársak, akik szeretnének elektronikus levél formájában értesítést kapni a honlap frissítéseiről, kérjük adják meg e-mail címüket a 2004. évi engedély kiváltásakor, egy a horgászigazolványban elhelyezett kártyán. Emellett szívesen fogadunk minden olyan ötletet, amely a honlap továbbfejlesztését, információtartalmának bővülését szolgálja. Ezeket az igényeket elektronikusan a Webmester címre küldhetik.
  • 2003.10.09.
  • A 2003. évi őszi haltelepítés várhatóan október utolsó - november első napjaiban fog megtörténni. Megközelítően 3,5 millió Ft értékű halmennyiség kerül az egyesület kezelésében lévő vízbe.
    A tavaszi telepítéssel együtt -- amikor 1.045.000.- Ft értékű halat helyeztünk a vízbe -- az idei évben összesen 4,5 millió Ft értékben végzünk haltelepítést.
  • Vizeink halállományának egynyaras dunai nyurgapontyokkal való pótlására, pályázatot nyújtottunk be a Földművelési és Vidékfejlesztési Minisztérium felhívására. A pályázattal 110.000.- Ft -ot nyertünk.
  • A tagtársaink 2002 -es évi 1% -os adófelajánlásaiból 343.604.- Ft folyt be az egyesület kasszájába. Ezt az összeget 2004. nyarán gyermek és ifjúsági horgászaink táboroztatására fogjuk fordítani.
  • Kérjük a tisztelt tagtársakat, hogy a 2004. éves tagsági díjbefizetésüknél szíveskedjenek jelezni, hogy a nyári horgásztáborozást igénybe kíváják-e venni. Ifjúsági és gyermek horgász tagtársaink ilyen irányú jelzését csak szülői hozzájáruló nyilatkozat bemutatása mellett fogadhatjuk el.
  • 2003.07.09.
  • Felhívjuk a tisztelt horgásztársak figyelmét, hogy az országos tűzgyújtási tilalom értelmében az egyesület vízterülete mentén is TILOS bármilyen céllal tüzet gyújtani !
  • Felszólítottuk díjhátralékkal rendelkező tagjainkat, hogy fizetési kötelezettségeiknek július 31 -ig tegyenek eleget. Befizetési elmaradás miatt tanyahasználati jogukat elveszíthetik.
  • Egyesületi felnőtt horgászverseny 2003.06.22. -- Archiválása megtörtént. Képanyag az egyesületi irodában elérhető.
  • Rekordfogás, Bedő Márk tízéves gyermekhorgász 6,40 kilogrammos csukát fogott az Alsóvízen 2003. július 17-én.
  • 2003.06.28.
  • 2003. június 22-én tartottuk éves felnőtt horgászversenyünket. A verseny krónikája és az eredménylista az alábbiakban olvasható.
  • Rekordfogás, Horváth József horgásztársunk 20 kilogramm feletti amurokat fogott az Alsóvízen 2003. június 18-án.
  • 2003.06.10.
  • Értesítjük a horgásztársakat, hogy a Holt-Marcal alsó szakaszán a felmelegedés által okozott oxigénhiány miatt kisebb mértékű halpusztulás történt 2003.06.09-én.
  • 2003.06.04.
  • A kivitelező tájékoztatása szerint a Kovalter (Tyúktelepi) zsilip felújítása várhatóan június végére befejeződik.
  • Az Alsóvízből vett vízminták minőségi vizsgálata május 8-án kezdődött. Május 16-i keltezéssel kézhezkaptuk a vizsgálatokról készült jegyzőkönyvet, amely az alábbiakban teljes terjedelmében olvasható. Vízminőségi jegyzőkönyv 2003. 05. 16.
  • Megbeszélést folytattunk a Sokoró Vidéki Tájvédelmi Körzet illetékeseivel, a kölcsönös segítségnyújtás és a szükséges elvégzendő feladatok témakörében. A tárgyalás kiemelt témája volt a vidra populáció állami felmérése.
  • Vízterületeink fokozottabb ellenőrzése érdekében felvettük a kapcsolatot a rendőrség győri körzeti megbízottaival. A jövőben ők is segíteni fogják ennek a feladatnak az ellátását.
  • 2003.05.26.
  • Gyermek és Ifjúsági horgászverseny 2003.05.04. -- Archiválása megtörtént. Képanyag az egyesületi irodában elérhető.
  • Gyermeknapi horgászverseny 2003.05.25-én (vasárnap)
  • Az egyesület felnőtt házi horgászversenye 2003. június 22-én kerül megrendezésre. Gyülekezés és sorsolás 06:00 -tól a gátőr kanyarban. Horgászat két szerelt bottal 07:00 - 10:00 óráig, eredményhirdetés a verseny helyszínén. A verseny időtartama alatt a méret alatti nemes halak is tartószákba helyezhetők, mérlegelés utáni visszahelyezésig élve tartandók.